Stravovací systém Profi

Popis stravovacího systému

Jazyk:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt česká republika vlajka Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt slovensko vlajka Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt anglicko 

Modul Stravování slouží k evidenci objednávek jídel přes webové prostředí a výdeji jídel prostřednictvím výdajových terminálů. Modul Stravování umožňuje strávníkům objednávání jídla do uzávěrky objednávek, kterou lze nastavit. Do uzávěrky objednávek je možné objednávky libovolně měnit nebo stornovat. Po uzávěrce objednávek už nelze realizovat standardní objednávky, ani objednávky rušit. Je ale možné objednávku vložit do burzy. Objednávka vložená do burzy je k dispozici ostatním strávníkům, kteří si nestihli jídlo objednat do
uzávěrky objednávek.

 Software

1) Jídelní lístky, jídla

  • přehledná nabídka jídel s možností volby
  • možnost volby snídaně, oběda, večeře
  • propojení jídelníčku s kalendářem
  • přehledný informační systém pro strávníky a uživatele
  • burza jídel (obchodování s jídly mezi strávníky, které již po uzávěrce nelze stornovat)
  • volná editace názvů i cen řízená správcem systému

 

2) Strávníci

  • každý strávník má přidělenou bezkontaktní identifikační kartu a osobní číslo v databázi
  • strávníci mají přidělená přístupové údaje pro přihlášení do menu, kde volí jídlo na další dny až do uzávěrky
  • možnost libovolně rozdělit a editovat strávníky do skupin (např.: návštěvy, zaměstnanci, ostatní strávníci)
  • osobní číslo a karta je vázaná na osobu
  • strávníkovi je možné zakázat výdej jídla

 

3) Objednávky jídel

Strávník si objednává jídlo po jednom "kuse". Pokud má zájem si objednat obědy dva, budou vytvořeny dvě nezávislé objednávky.

Při objednávce se evidují:

  • datum a čas zadání objednávky
  • datum výdaje objednaného jídla
  • datum a čas, kdy si strávník jídlo odebral
  • druh jídla
  • cena jídla

Objednávky je možné zrušit do uzávěrky. Pokud se strávník pokouší zrušit objednávku po uzávěrce, může své jídlo nabídnout na burze. Pokud se mu nepodaří své jídlo vydražit či vyměnit, musí jídlo strávník zaplatit, i když jídlo vydané nebude. Jídlo je možné objednat přes webové rozhraní nebo přes kiosek.

 

4) Obsluha jídelny

Obsluha jídelny má k dispozici přesné počty objednaných jídel v reálném čase:

  • druh jídelního lístku
  • jídelní lístek je určený datem (týdnem)
  • druh jídla
  • varianty jídla (různé přílohy)
  • obsluha jídelny může vytvářet a editovat jídelní lístky
  • obsluha jídelny může zakázat výdej jídel pro určitého strávníka
  • čas výdejů jídel
  • čas a datum uzávěrky objednávek

 Hardware

  • vlastní výroba
  • přehledný displej
  • jednoduchá obsluha kiosku i obslužného terminálu u výdeje
  • odolnost snímačů
  • zefektivnění stravování
  • nulové ztráty na jídlech
  • záruka až 5 let

Proč se rozhodnout právě pro nás?

  • více než 20 let zkušeností na trhu
  • přes 2 700 spokojených klientů
  • rozvinutá dealerská síť
  • klientela s počtem 5 až 18 000 zaměstnanců
  • největší městské, regionální a celostátní karetní projekty
  • vývoj vlastního software s možností úpravy na míru
  • výroba a vývoj vlastního, kvalitního a odolného hardware určeného do extrémních podmínek
  • montáže, instalace a implementace dle individuálních potřeb klienta
  • výhodné servisní smlouvy a zákaznická podpora
  • poskytování záručního i pozáručního servisu s okamžitou reakční dobou

Hot-line
+420 553 797 111